Program je určený tým, ktorí potrebujú a majú záujem s ľahkosťou vyjednať naozaj čokoľvek. Realizujeme ho na mieru pre konkrétnu firmu alebo tím.
V čom sa zdokonalíte
Každý deň vyjednávame. Dokonca niekoľkokrát. V rámci programu sa naučíte prijať konflikt, pracovať s ním a niekedy ho aj využívať. Budete ho riešiť efektívnym vyjednávaním s rôznymi typmi protistrany a v rôznom kontexte. Popracujete na budovaní a posilňovaní vzťahov, naberiete sebavedomie, odvahu a nadhľad. Veľmi vhodné pre lídrov, manažérov, obchodníkov, nákupcov aj špecialistov.
Program realizujeme na mieru pre konkrétnu firmu alebo tím, prípadne ako otvorený tréning so zdieľaním pohľadov a skúseností z rôznych sektorov a oblastí. Jeho veľkou výhodou je flexibilita. Je postavený ako postupnosť krokov smerom k zvládnutiu vyjednávacieho procesu. Každý si ho môže zložiť podľa svojich aktuálnych potrieb a znalostí. Vyberať môžete z nasledujúcich tém a oblastí:
Priateľský konflikt
Ako zvládať konflikt?
- čo je konflikt
- aké typy konfliktov existujú a ktoré nevyjednám
- ako pracovať s emóciami v konflikte
- aké sú moje preferencie v riešení konfliktu
- ktoré stratégie mi naozaj pomôžu
- moje reálne konflikty a ich riešenie
Skladačka z 2 modulov (3,5h).
Basics vyjednávača
Čo potrebujem určite vedieť?
- aké sú typy vyjednávačov
- ktoré sú základné parametre vyjednávania
- čo mi prinesú argumenty
- vyjednávanie PROTI vs. vyjednávanie ZA
- základné taktiky
- praktický nácvik vyjednávania s účinným ad-hoc feedbackom
Skladačka z 2 modulov (3,5h).
Fázy vyjednávania
Aká je postupnosť?
- akými fázami musím prejsť
- čo ktorá fáza pre mňa znamená
- v čom je príprava dôležitá
- v ktorej fáze môžeme najskôr uviaznuť
- slepá ulička
- ktoré sú fázy „PO"
- praktický nácvik vyjednávania s účinným ad-hoc feedbackom
Skladačka z 2 modulov (3,5h).
Budovanie vzťahov
Ako si vytvoriť a posilniť vzťah?
- v čom je vzťah dôležitý
- čo je naozaj aktívne počúvanie
- ktoré predsudky sú moje
- o čom je EQ a čo mi hovoria moje emócie
- ako pracovať s hlasom, tichom, otázkami
- praktický nácvik vyjednávania s účinným ad-hoc feedbackom
Skladačka z 2 modulov (3,5h).
Čítanie druhej strany
Aké signály vysiela protistrana?
- čo užitočné vyčítam z neverbálnej komunikácie
- ako dostať protistranu pod tlak
- pozícia vs. záujem
- akú informáciu dostanem s námietkou
- ako zistiť viac než chcú povedať
- praktický nácvik vyjednávania s účinným ad-hoc feedbackom
Skladačka z 2 modulov (3,5h).
Stratégia & Taktika
Ktoré prístupy mi poslúžia?
- ktoré sú základné stratégie
- čo je to taktika
- kedy je ktorá taktika vhodná
- ako budovať vlastnú dôveryhodnosť
- čo je okno príležitostí
- aké sú zlaté pravidlá
- praktický nácvik vyjednávania s účinným ad-hoc feedbackom
Skladačka z 2 modulov (3,5h).
Pokročilé vyjednávanie
Ako vyjednávajú skutoční majstri?
- na čo mi slúži zoznam obvinení
- aké sú majstrovské nástroje vyjednávača
- čo mi prinesie taktická empatia
- ktorá vyjednávacia škola ma inšpiruje
- kedy a ako vyjednávať v tíme
- praktický nácvik vyjednávania s účinným ad-hoc feedbackom
Skladačka z 2 modulov (3,5h).
Ako naše tréningy prebiehajú
Všetky tréningové moduly sú postavené na intenzívnom zážitku a aktívnych interakciách každého účastníka.
- Dĺžka trvania
poldňový tréning - 8.30 – 12.00 hod.
celodňový tréning - 9:00 – 17:00 hod.
- Miesto konania
Podľa požiadaviek klienta - priamo vo firme alebo vo vhodnom tréningovom priestore mimo firmy
- Počet účastníkov
Max. 10 účastníkov v jednej skupine s 1 lektorom
- Priebeh tréningov
K tréningovému modulu patria:
- študijné materiály a súvisiaca diagnostika
- vysoko interaktívne techniky, moderácie, 3D lego serious play, facilitácie, skupinové diskusie, rolové hry, praktické ukážky a relevantné role plays
- Lektori
Tréningy alternujú Veronika Lukáčová, Boris Lukáč a spolupracujúci experti na danú tému
Záver tréningového programu
Z každého tréningového modulu odchádzajú účastníci s vlastným rozvojovým plánom, t.j. verejným a konkrétnym záväzkom toho, čo z naučeného použijú vo svojej praxi.
Rozvojový plán z tréningu je východiskom pre rozvoj priamo pri výkone práce.
Záverečný „Best practice workshop“, ktorý absolvujú účastníci po skončení celého rozvojového programu, podporuje:
- zdieľanie naučeného a v praxi odskúšaného,
- kolegiálne poradenstvo a vzájomnú podporu,
- formulovanie nových rozvojových tém podľa aktuálnych potrieb účastníkov.
Potrebujete vo firme rozvíjať vyjednávacie zručnosti vašich ľudí?
S dôverou sa na nás obráťte.
Radi prídeme za vami, porozprávame sa o vašich potrebách a na základe nich pripravíme na mieru ušitú ponuku rozvojového programu Vyjednávanie pre vašu firmu.
Požiadať o stretnutie